søndag 23. oktober 2011

Jummy for my tummy!=)

Tør påstå at jeg i utgangspunktet er over middels glad i å lage mat, har dessverre vært lite spennende som har kommet på bordet de siste mnd. Men i dag fikk jeg ånden over meg og laget tapas, nydelig som alltid:) Serverte fylte oliven/chili, aioli, parmesan (coopen hadde ikke manchego), tomatsalat, dadler fylt med blue castello surret i skinke, saltristede mandler, saltbakte poteter, kjøttboller i pikant tomatsaus og focaccia. Tar sin tid å lage alt dette, men definitivt verd det=) Både kjøttboller og focaccia ligger klart i fryseren til neste gang vi får lyst på tapas.

God mat og tv-serier, en perfekt lørdagskveld=)
Namnam

Fikk sneket meg opp på syrommet når stompen koste seg med barne-TV og fikk sydd denne toalettmappen som er julegave til en kjekkas i nord, begynner sånn smått å få teket på å sy glidelåser selv om jeg ikke akkurat gleder meg til det. Toalettmappen er ca 25 cm lang, sydd i stoff fra S&S og har voksduk som innerstoff.

Ellers har jeg og Ludvik et fuglekasse-prosjekt på gang som dere skal få se resultatet av i morgen=)

Nå er det langt over leggetid for min del (heldigvis Mr.Bones som skal stå opp med stompen i morgen tidlig=)), ønsker dere alle en god natt=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar