tirsdag 8. november 2011

Forkle

Jeg syr og jeg syr! Nå er det ikke lenge til jeg er i mål med alt jeg skal ha ferdig til Ludvik og jeg reiser nordover den 22. november. Ludvik babler i ett sett om mocca, mommo, beffa, mor, onkel Memil, onkel Petter, tante Ida og ikke minst Nonah og Mine. Vi gleder oss veldig til å møte dere alle=)

Har mange superflinke kokker rundt meg og i julen er det mat, mye mat. Så da synes jeg at disse flinke kokkene fortjener et nytt forkle. Dersom dere ser litt nøye etter kan dere se at jeg har sydd på en hempe ved lommen, den er til tørkehåndkle som det så fint heter. For er det noe som irriterer meg når jeg lager mat er det at jeg aldri finner det hersens håndkleet. Håper mottakerne blir fornøyde=)


Noen som føler seg truffet?=)




Må bare legge ut ett par bilder som jeg tok i ettermiddag, sååå fint ute=)

Hvem trenger vel snø for å bli dratt rundt på akebrett?!

Blir hentet med flytaxi i morgen tidlig kl 04.35...ahhh umenneskelig tidig spør du meg. Turen går til Stavanger (jobbting) og når jeg kommer hjem på torsdagen skal verdens beste Hilde feires. HIPP HIPP HURRA FOR HILDESNUPPA=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar