torsdag 3. november 2011

Fotoshoot...

Tenkte jeg skulle vise dere hvordan noen av barneklærne jeg har sydd ser ut på, men med en liten krabat som ikke sitter i ro ett sekund er det ikke veldig lett. Prøvde å kjøpe han med litt rosiner men selv det hjalp ikke, så etter å ha fått tatt bilder med to av buksene jeg har sydd i det siste var vi begge LEI! Begge buksene er gaver.












Slik ser buksen egentlig ut;) Synes lommene gjør hele buksen.




Er en jentebukse ja=)

Jeg og Ludvik har fri i dag, utrolig godt med en rolig morgen med lang frokost og mye kos:) Snart er vi på tur til byen for å ta bilde av apekatten. Søskenbarnet min Jonas studerer foto og trenger en liten modell til en skoleoppgave. Så hvorfor ikke, lån min=) Kanskje vi endelig kan få opp et bilde av Ludviksen på veggen:)

Ønsker dere en fin torsdag:)

1 kommentar:

  1. Du e så flink Lene! Så fine begge buksene! :) Og modellen og så klart! :) God helg!

    SvarSlett