mandag 21. november 2011

Julegaver

I løpet av høsten har jeg tilbrakt mye tid sammen med min kjære symaskin. Når jeg først setter meg ned flyr timene avgårde, og plutselig er klokken laangt over leggetid. Klarer rett og slett ikke å gå i fra noe som er halvferdig;) Stortrives i min egen lille verden=) Ganske så sikker på at Eirik og har nytt de stille og rolige kveldene uten mas fra kjærringa;)

Bestemte meg tidlig i høst for å gi noe hjemmelaget til så og si alle på gavelisten min, og nå er snart målet nådd. Alt som skal nordover er pakket ned i kofferten (mesteparten av det dere ser på det første bilde), nå spørs det bare om klærne får plass. Litt vanskelig å finne på noe unikt til hver og en, vil jo ikke masseprodusere heller. Men så kreativ er jeg dessverre ikke. Har prøvd å unngå å lage helt like ting og har nesten klart det. Er uansett fornøyd med egeninnsatsen;)  Håper at mottakerne blir fornøyde med årets gave fra systua=) 
Hele produksjonen
Julesokk til Fride og Ludvik
Flere erterposer
Har blitt noen toalettmapper;)
Buff og pannebånd
Til små prinsesser
Villa Verde
I morgen stikker Ludvik og jeg nordover:) Skal bli utrolig godt å komme hjem til mamma og pappa<3

Ønsker dere en fortsatt fin uke.
Klem Lene

3 kommentarer:

  1. Så utrolig mye du har laget! Jeg er kjempeimponert! Håper alt står bra til med dere. Klem

    SvarSlett
  2. :) Du e så produktiv, og æ bli så imponert!:) Flinke du!

    SvarSlett
  3. Takk for det=) Håper det går bra med dere begge:)

    SvarSlett