søndag 16. oktober 2011

Endelig=)

Vet ikke hvor lenge jeg har snakket om å opprette min egen blogg, og endelig her er den!!=)  Og endelig er høsten her. Høsten er tid for KOS=) Innekos, venninnekvelder, tv-titting, fine høstturer, gjøre alt man har utsatt gjennom hele sommeren (deriblandt opprette blogg;)) og for min del sying. Er ikke lenge til vi går inn i den koseligste tiden i løpet av året, førjulstiden og selve julen.

Fikk symaskin i julegave av mine supersnille foreldre julen 2009, og har etterhvert blitt bitt av sydilla. Det meste av det jeg har sydd til nå er det nok minste mann i huset som har nytt godt av. Men har også blitt litt til venninners barn. Går som dere sikkert skjønner mest i barneklær, men har store planer om alle kjente og kjære skal få hjemmelagde julegaver i år. Og da er det bare å hive seg rundt, nyter hver eneste date med min kjære Janome Easy Jeans 22. Har aldri sett på meg selv som kreativ, men når jeg sitter foran symaskinen er jeg virkelig i det kreative hjørnet. Er kjempe morro å skape noe eget, lage noe ingen andre har. Mye av inspirasjonen henter jeg fra de mange fantastiske bloggene der ute, er så mange flinke og kreative damer, blir helt imponert!

Håper dere titter innom fra tid til annen, og legg gjerne igjen en hilsen=)

Et lite stemningsbilde en sen høstkveld;)


2 kommentarer:

  1. så koselig med blogg Lene! Gleder meg til å følge både syprosjektene og lille store Ludvig! Kanskje jeg kan få noen tips til julegavene i år! Legger meg til som følger om det er greit:) kristin nedi gata her...

    SvarSlett
  2. Takk for det Kristin=) Følger med på begge bloggene dine, kjempe fine og veldig inspirerende=)

    SvarSlett