onsdag 19. oktober 2011

Kosedag=)

I dag har jeg og Ludvik hatt fri fra jobb og barnehage. Store deler av dagen har vi tilbrakt i Pirbadet til Ludviks store begeistring, elsker å bade. Selvfølgelig streiket kameraet mitt når vi var der:( Så legger ut en liten snutt fra Ludviks første svømmetur med kun armringer i stedet. Den store begivenheten fant sted i Spania i september, vet ikke hvem som var mest stolt Ludvik eller mammaen;)


I går fikk jeg sydd ferdig 3 stk siklesmekker som sammen med buksene blir julegaver til tre små herremenn. Mønsteret på smekkene er hentet i fra Made by me, en herlig bok laget av boggere, buksemønsteret er hjemmelaget og stoff fra S&S og printknits.





Da venter en etterlengtet jentekveld=)

Onsdagsklem fra meg<3

1 kommentar:

  1. Hei Lene, så flink du er, jeg blir imponert! :) Og ikke minst fint orkidebilde du har tatt :)

    SvarSlett