onsdag 7. desember 2011

HEIA NORGE!!!

Håndball er førjulstid! Nå begynner det å bli spennende, blir nok sittende pal foran TV resten av kampene til Norge. Har ikke helt troen på at vi skal ta gullet hjem i år, men krysser fingrene! HEIA NORGE!!!

I går var jeg og jentene fra jobb på julekonsert med Nordic Tenors i Olavshallen, en artig og annerledes julekonsert. Det hele ble avsluttet med at alle reiste seg opp og sang deilig er jorden. Når vi kom ut lavet snøen ned...julestemningen er i boks=)
På jobben har vi en kunstklubb. Hver desember trekker vi vinnere og i år vant jeg 'A privat interlude av Johannah Wimpelmann'. Sto øverst på prioriteringslisten min, superfornøyd:)
Nydelig!

Da jeg var student fikk jeg et år en stor overraskelse i posten. Snille mammaen min hadde sydd en kjempe fin kalender og kjøpt inn 24 pakker, stor stas for en 24 år gammel jente=) Av en eller annen merkelig grunn har det ikke kommet advendspakker i posten til meg de siste årene=( Hint, hint!;)
Ludvik overtok kalenderen i fjor, men tror ikke han helt skjønte poenget da. Kan love dere at han gjør det nå. Helt i hundre når han kommer hjem fra barnehagen=)

Mammas verk=)
En som venter spent!
Små barn, store gleder=)

Har dessverre vært veldig lat etter vi kom hjem fra nord. Ikke sydd, dårlig med blogging, pepperkakehuset er ikke i hus, ingenting er baket osv. Blir nok et ordentlig skippertak i helgen!  
Hiver med noen nærbilder av det jeg har sydd tidligere.




Disse fikk søsters i bursdagsgave, støvlettholdere.
Oppskrift på støvlettholdere og hvordan de brukes kan dere se her, en kjempefin blogg hvor man finner mye inspirasjon.

Synes det er kjempeartig at dere titter innom og er veldig artig med så fine tilbakemeldinger, takk til dere alle<3

2 kommentarer:

  1. Hva er en støvelettholder Lene? Kunne tenke meg å se de "in action".
    Ellers synes jeg du er veldig flink.

    Hilsen Annette

    SvarSlett
  2. Hmm...tenkte ikke på det nei=) Har lagt til en link der dere kan se hvordan de lages og brukes.

    SvarSlett