Viser innlegg med etiketten Bukser. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Bukser. Vis alle innlegg

tirsdag 14. februar 2012

Litt sying=)

Reising, hotellovernatting, hus, unge, mann, festing, TV-serier og trening = veldig lite blogging!
Lite sying har det og blitt så langt i 2012. Klarte heldigvis å kapre en liten date med Janome i helgen og her er resultatet;

Barnehageoutfit

Fineste modellen min

Nattdrakt

Klar for sengen

Støvlettholdere

Litt i seneste laget for disse støvlettene;/

Da står pakking for tur, i morgen setter jeg og stompen kursen nordover. Gleder oss til en helg fylt med familiebesøk, søskenbarnlek, hyttetur og ikke minst en jentekveld som avsluttes med DumDum Boys=)




torsdag 3. november 2011

Fotoshoot...

Tenkte jeg skulle vise dere hvordan noen av barneklærne jeg har sydd ser ut på, men med en liten krabat som ikke sitter i ro ett sekund er det ikke veldig lett. Prøvde å kjøpe han med litt rosiner men selv det hjalp ikke, så etter å ha fått tatt bilder med to av buksene jeg har sydd i det siste var vi begge LEI! Begge buksene er gaver.












Slik ser buksen egentlig ut;) Synes lommene gjør hele buksen.




Er en jentebukse ja=)

Jeg og Ludvik har fri i dag, utrolig godt med en rolig morgen med lang frokost og mye kos:) Snart er vi på tur til byen for å ta bilde av apekatten. Søskenbarnet min Jonas studerer foto og trenger en liten modell til en skoleoppgave. Så hvorfor ikke, lån min=) Kanskje vi endelig kan få opp et bilde av Ludviksen på veggen:)

Ønsker dere en fin torsdag:)

onsdag 19. oktober 2011

Kosedag=)

I dag har jeg og Ludvik hatt fri fra jobb og barnehage. Store deler av dagen har vi tilbrakt i Pirbadet til Ludviks store begeistring, elsker å bade. Selvfølgelig streiket kameraet mitt når vi var der:( Så legger ut en liten snutt fra Ludviks første svømmetur med kun armringer i stedet. Den store begivenheten fant sted i Spania i september, vet ikke hvem som var mest stolt Ludvik eller mammaen;)


I går fikk jeg sydd ferdig 3 stk siklesmekker som sammen med buksene blir julegaver til tre små herremenn. Mønsteret på smekkene er hentet i fra Made by me, en herlig bok laget av boggere, buksemønsteret er hjemmelaget og stoff fra S&S og printknits.





Da venter en etterlengtet jentekveld=)

Onsdagsklem fra meg<3