Viser innlegg med etiketten Saccosekk. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Saccosekk. Vis alle innlegg

fredag 21. oktober 2011

Endelig fredag=)

Først nå etter vi har fått unge har jeg skjønt hva den berømte tidsklemmen egentlig er, så da er det bare å nyte at det endelig er helg=) Denne helgen er den første på leeenge at vi ikke har noen planer, må innrømme at det er veldig godt. I kveld blir det full avslapping med blader, TV-titting og kanskje noe godt i glasset=)

Ludvik nyter og at det er fredag, etter en lang uke i barnehage er det godt for en liten kropp å slappe av. Hva er da bedre enn hjemmelaget saccosekk og barne-tv?

Ludviken vår<3
En som koser seg=) (mammaen står litt i veien når hun skal ta bilde;))
Sydd på bestilling til min venninnes lille gutt Lukas.
Denne fikk datteren av en arbeidskollega til mannen som takk for lånet av kapp og gjærsagen.
Bommet litt på saccosekken sist vi fylte opp en, mye havnet under altanen. Slik så Ludvik ut etter å ha vært ute å lekt, lurer på hvor han har vært?;)

Var innom Rema 1000 før jeg kom hjem, ble både roser og noen juleblad, er det helg så er det helg:) Håper jeg finner mange gode tips til julegodt, julepynt og kanskje noen julegaver=)


Ønsker dere alle en god helg<3

Klem Lene