Viser innlegg med etiketten Toalettmappe. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Toalettmappe. Vis alle innlegg

mandag 21. november 2011

Julegaver

I løpet av høsten har jeg tilbrakt mye tid sammen med min kjære symaskin. Når jeg først setter meg ned flyr timene avgårde, og plutselig er klokken laangt over leggetid. Klarer rett og slett ikke å gå i fra noe som er halvferdig;) Stortrives i min egen lille verden=) Ganske så sikker på at Eirik og har nytt de stille og rolige kveldene uten mas fra kjærringa;)

Bestemte meg tidlig i høst for å gi noe hjemmelaget til så og si alle på gavelisten min, og nå er snart målet nådd. Alt som skal nordover er pakket ned i kofferten (mesteparten av det dere ser på det første bilde), nå spørs det bare om klærne får plass. Litt vanskelig å finne på noe unikt til hver og en, vil jo ikke masseprodusere heller. Men så kreativ er jeg dessverre ikke. Har prøvd å unngå å lage helt like ting og har nesten klart det. Er uansett fornøyd med egeninnsatsen;)  Håper at mottakerne blir fornøyde med årets gave fra systua=) 
Hele produksjonen
Julesokk til Fride og Ludvik
Flere erterposer
Har blitt noen toalettmapper;)
Buff og pannebånd
Til små prinsesser
Villa Verde
I morgen stikker Ludvik og jeg nordover:) Skal bli utrolig godt å komme hjem til mamma og pappa<3

Ønsker dere en fortsatt fin uke.
Klem Lene

onsdag 26. oktober 2011

Flere toalettmapper

En kort oppdatering før det er kveld i stua. Har jeg fått tilbrakt litt tid på syrommet de siste dagene, timene har gått på å sy toalettmapper. Disse ender nok opp som julegaver=)


Nå begynner jeg å få til toalettmappene, men noen har gått rett i søppelen underveis. Alle er foret med voksduk slik at man lett kan tørke bort gris.






søndag 23. oktober 2011

Jummy for my tummy!=)

Tør påstå at jeg i utgangspunktet er over middels glad i å lage mat, har dessverre vært lite spennende som har kommet på bordet de siste mnd. Men i dag fikk jeg ånden over meg og laget tapas, nydelig som alltid:) Serverte fylte oliven/chili, aioli, parmesan (coopen hadde ikke manchego), tomatsalat, dadler fylt med blue castello surret i skinke, saltristede mandler, saltbakte poteter, kjøttboller i pikant tomatsaus og focaccia. Tar sin tid å lage alt dette, men definitivt verd det=) Både kjøttboller og focaccia ligger klart i fryseren til neste gang vi får lyst på tapas.

God mat og tv-serier, en perfekt lørdagskveld=)
Namnam

Fikk sneket meg opp på syrommet når stompen koste seg med barne-TV og fikk sydd denne toalettmappen som er julegave til en kjekkas i nord, begynner sånn smått å få teket på å sy glidelåser selv om jeg ikke akkurat gleder meg til det. Toalettmappen er ca 25 cm lang, sydd i stoff fra S&S og har voksduk som innerstoff.

Ellers har jeg og Ludvik et fuglekasse-prosjekt på gang som dere skal få se resultatet av i morgen=)

Nå er det langt over leggetid for min del (heldigvis Mr.Bones som skal stå opp med stompen i morgen tidlig=)), ønsker dere alle en god natt=)