mandag 27. februar 2012

Hipp Hipp

Hurra for verdens beste samboer som fylte år i går! Bursdagsbarnet hadde kun ett ønske for dagen og det var risotto til middag. Ingen kakeønsker...hva er det liksom!! Bursdager er jo den beste unnskyldningen for kakespising, kunne ikke la den sjansen gå i fra meg! Og sjokoholiker som jeg er ble det kake av mektigste sorte, Missisippi mud pie. Oreobunn, sjokolademousse toppet med sjokoladepudding jummyjummy=) Oppskriften er hentet her fra, norges mest elskede blogg.

NAMNAM

Pyntespiseren!

Vi er litt bakvendt, så vi spiste desserten først. Til middag ble det servert ovnsstekt kyllingbryst med tomat og ruccolarisotto, salvie- og sitronsmør og konfiserte tomater. Har totalt dilla på disse tomatene for tiden, nyydelig gode og anbefales på det sterkeste. Oppskriften på tomatene og mange andre gode oppskrifter finner dere her, trinesmatblogg



Kvelden ble avsluttet med at jeg deltok på min første trening for mosjonist laget til Melhus, noe som resulterte i brudd i lillefingeren og at hele dagen i dag har gått med til venting på legekontor og St.Olavs jiippikajei! Må gå med fingeren i skinner mellom 3-6 uker, de har siste kamp om 14 dager, ergo håndballkarrieren min her på Melhus for denne sesongen ble veldig kort....hele 28 minutter;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar