onsdag 8. august 2012

Hverdagen kaller

Da er ferien over for denne gang, uten noe som helst snev av sommer=( Eneste trøsten er at det har vært likt for alle, og at vi har en uke i Spania å se frem til=)
Skulle gjerne vist dere bilder fra ferien, men vimsete som jeg er klarte jeg å rote bort kameraet mitt dag en i nord. Fant det igjen rimelig vått i sandkassen dagen før vi reiste hjem igjen:/ Men fint har det vært uansett vær=)

I vår gikk jeg til innkjøp av en ny maskin, og i anledning barnehage start har jeg endelig fått prøvd den.
So far so good=)
Min nye bestevenn=)
Selger min gamle for en billig penge. Gi beskjed om du er interessert.
Dette er resultatet av noen kvelder foran maskinen:


Kul kiz klar for å starte i storebarn.


Skummel kar i nypysjen.

Klar for høsten med mange nye pannebånd


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar