mandag 3. september 2012

Tjohei

Går litt tid mellom hver gang jeg er innom og oppdaterer, en god blanding mellom mange baller i luften og latskap. De siste 14 dagene har jeg vært på Valhall (oljeplattform). Lenge å være borte fra de hjemme, desto bedre å komme hjem fra jobb!=) I en travel hverdag er det lett å ta hverandre for gitt, så det å savne hverandre er en veldig god følelse og lærer i alle fall meg til å sette mer pris på det jeg har <3

14 dagers offshoreliv tar på for en matelsker som meg! Med minimum 6 middagsretter å velge mellom til både lunsj og middag med påfølgende dessert, heftige frokoster og is til alle døgnets tider blir resultatet slik. (med litt hjelp fra Eirik) 

 Vi gleder oss veldig til å bli en familie på 4 =)


2 kommentarer:

  1. åååå:) Så koselig! Ikke bare middag og is i den magen altså:) Tipper det er en liten Ludvig som gleder seg til å bli storebror! :) Gratulerer!

    SvarSlett
  2. Tusen takk Kristin:) Ja han gleder seg veldig, spent på om det blir like stas når lillebror kommer!

    SvarSlett